Toetsen verbeteren, Peruaans diner en karaoke/dansen

29 juli 2017

Vandaag zouden Martin en Cindy naar ons appartement komen, zodat we met z'n vieren (Margaret was er ook) zouden kunnen werken aan het verbeteren van toetsen voor Brittany. Er moest nog het een en ander gecheckt worden op spel- en grammaticafouten en op inhoud.
Rond 18u moest Cindy weg, maar Martin, Margaret en ik hadden grote trek gekregen, dus Martin nam ons mee in zijn geweldige witte Volkswagen beetle uit 1975 (haha, hij stinkt enorm en maakt vreselijk veel geluid, maar is wel cool). In een typisch Peruaans restaurant met veel te felle verlichting hebben we heerlijk genoten van al het goeds dat Peru te bieden heeft (een bord vol met van alles wat).

Na afloop heeft Martin Margaret afgezet en ging ik met Martin de hort op. We gingen naar een leuke karaoke-bar, waar ook flink gedanst kon worden! Salsa, merengue, bachata, reggaeton... Wat een avond! Wat hebben we gelachen, de longen uit ons lijf gezongen en flink gedanst. Dolle boel :-)

1. Pat:
    31 juli 2017
    Wat een gezelligheid!
  2. Irna C. Hupje:
    1 augustus 2017
    wat leuk dat je nog zoveel leuke mensen ontmoet en hun gezelligheid.
  3. Annelies:
    2 augustus 2017
    Jaaaa Mies, super mooie verhalen! Alles stroomt wel zo blijkt. En ach.. dan kom je meteen ook aan je vrijwilligerswerk tax met al die etentjes betalen hahaha. En je kan ook niet van locals verwachten dat ze betalen als zo ontzettend weinig verdienen. Beso!!!
  4. Pauline Stokvis:
    2 augustus 2017
    Heerlijk om te lezen Mies!! Disfrutate, y..cuidate tambien mi amiga;):)
    Un gran beso!
  5. Ilse:
    4 augustus 2017
    Groeten van Ilse en jouw moeder(tje) uit Sneek!!!
  6. Marion Stokvis:
    5 augustus 2017
    Leuke verhalen, Michelle! Veel succes en plezier verder.
  7. June Boertee:
    7 augustus 2017
    Geweldig allemaal! Jammer dat ik je niet kan zien dansen! Zijn dat o.a. aardappelen op t bord? Lekker hoor!
  8. Anita:
    8 augustus 2017
    Wat leuk allemaal Michelle.En ben je al verliefd.Stuur even foto van jullie samen.Moet je Wennen aan de temperatuur of lukt dat aardig?Veel plezier gr Anita
  9. Esther:
    15 augustus 2017
    Hey Michelle! Tijdens mn nachtdienst heb ik je avonturen gelezen :) leuk om weer even terug te gaan in peruaanse sfeer! Enjoy
  10. Esther Bolscher:
    16 augustus 2017
    Hoi Michèlle,

Leuk om je foto's te zien en verhalen te lezen! Hier de laatste week vakantie en dan ga ik ook weer beginnen!!
    Groetjes